MUdr.minarika jakuba
w
jak se dokopat?hmm..pak vse do detailu umet,u tyhle ucitelky to nejde bohuzel. ja pry nemam depresy,jen vysoky emoce,nak tak mi to rikali asi.neberu od stredy piko,neberu Serlift,az od toho pondeli jak ste rikal,beru ty vitaminy a rispen.spatne se mi chodi,boli a toci se mi chvilkama hlava,psych. mi je hrozne,fyz.o trochu lepe nez predtim.mam chut si ublizit,nenavidim se za vsechno,jsem tu jen ze tu musim byt,kvuli rodicum.jsem na hovno.nezaslouzim si nic ani zit..

Odpověděl: Jakub Minařík
Buďte klidná. I ten nejpříšernější pedagog vás chce zkoušet jen 1x, stačí, když mu tu šanci dáte. Neexistuje žádná vyjímka. Chodil jsem do školy 20 let, sám tu a tam něco učím a někdy i trochu zkouším, fakt to vím. Protože kdyby to tak nebylo, musí vyhodit všechny. Protože, kdybyste slyšela jaký strašlivý bláboly u zkoušek zní, tak byste zoufalstvím tloukla hlavou do stolu. Jinak kdybyste se cítila dál takhle nedobře, tak ten rispen vysaďte klidně už o víkendu a začněte zase brát ta antidepresiva. A ozvěte se takhle přes poradnu, mám dovolenou, ale na netu budu. :-)