Jak dál?
Mikinecka
Přestala jsem užívat drogy (měla jsem občas LSD, extázi i pervitin), to jsem brala tak +- 1 rok. Teď jsem 14 dní čistá a rozhodnutá se vším skončit jednou provždy. Zajímalo by mě ale, do jaké míry jsem si mohla poškodit zdraví a do jaké míry to ovlivnilo funlkci mozku, srdce a zdraví celově. Za odpověď děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že to je rozumné rozhodnutí, co jste udělala. Nevím, jak často jste drogy brala (ono to "občas" znamená pro každého jinou frekvenci) a zda nějaké zdravotní potíže pociťujete, nebo se jen ptáte, zda je riziko, že by mohly nastat. Navíc se to po internetu dosti blbě posuzuje. Nicméně - pokud se u Vás v tuto chvíli nějaké potíže neobjevují, tak to vypadá, že k žádnému závažnému poškození nedošlo. On má organismus dost velký potenciál regenerace. Ale myslím, že by nebylo od věci zajít za praktickým lékařem a nechat si udělat komplexní vyšetření, abyste měla klid. Záleží také na tom, zda jste drogy užívala injekčně /tedy ten pervitin/, tam by pak mohly nastat problémy různého druhu včetně rizika nákazy nějakou infekční chorobou. No, kdyžtak ještě napište. A držím palce, ať Vám to vydrží :)