pro MUDr.Jakuba Minarika
werca
Vyspala jsem se to jo,uz dva dny jsem nic nemela.Jeste jsem se ale neucila,nemam na to silu.Nemam cas se neucit,8.2.delam Komisy,protoze jsem mela neklasifikaci.Nic neumim,nic.Jsem na sebe nastvana,uz si nemuzu po druhe odlozit maturu,nemuzu si to uz dovolit.Jsem z toho vydeptana,chce se mi brecet,ze jsem to zas posr..,chci si ublizit.uz nemuzu..

Odpověděl: Jakub Minařík
Tu komisi děláte určitě jindy, než 8.2., jinak jste to už prošvihla. Pokud ji děláte 8.3, tak myslím, že byste to ještě mohla zvládnout. Oni navíc jsou (a to je při zkouškách vždy) nastavení na to, že pokud jim dáte šanci, tak vám to natlačí. Protože jinak vás budou muset zkoušet znova a to je strašná otrava, protože co vykládáme u zkoušek, to je tragedie. Takže, zkuste vydržet. Pokud mohu mít doporučení, tak stačí, když si v tuhle chvíli budete to, co se máte učit, jen číst. Zůstane vám tam potom alespoň stopa, která obyčejně zkoušejícímu stačí.