zavislost?
theta
da se za zavislost pozadovat, kdyz clovek bere obcasne (1 - 2x do tydne) pervitin, s tim, ze vic nemuze kvuli nedostatku penez, ale uz si nedovede bez pervitinu zivot predstavit a jen myslenka na to, ze by byl drogu pripraven jej dovadi k silenstvi?

Odpověděl: Bára Orlíková
Závislost se takto přes internet zrovna posuzovat nedá. Ale ze zkušenosti Vám můžu říct, že se člověk na to, zda náhodou už není závislý, ptá přesně v okamžiku, kdy na hranici té závislosti stojí. Ale vzhledem k tomu, že nevím, kolik Vám je, jak dlouho pervitin berete, v jaké jste celkově situaci, psychickém a zdravotním stavu,... tak Vám nic moc konkrétnějšího nemohu napsat. Připadá mi, že pokud si nedovedete život bez pervitinu představit a kdybyste měl víc prostředků, tak byste bral nepřetržitě, tak už to vypadá poměrně varovně. A ruku na srdce - je to opravdu dvakrát do týdne? Není to tak, že si vezmete v pátek, paříte do pondělí, v úterý si vezmete zas a jedete až do čtvrtka? A pokud ne, nezvyšuje se stejně ta frekvence? Uspokojí Vás stejné množství pervitinu jako dřív?