jde to poznat?
xerox
Dobrý den.Mám jednu takovou otázečku.Studuju zdrávku a chodíme do nemocnice na praxi.Jenže je v tom háček.Už delší dobu foukám,a poslední dobou na mě lidi(doktoři,sestry..)koukaj divně.Je možný,aby vedeli co delam?Mam pred maturou a nerada bych aby me vyhodili mam docela slusny znamky.Dekuju xeroxinka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím úplně, jak si mám vyložit to "foukám", protože v praxi jsem se s tím setkala i ve významu čichat toluen i ve významu šňupat perník nebo kokain. Tak by mi pomohlo, kdybyste napsala, cože to vlastně berete, abychom se dobraly nějakého závěru :) Jinak - ať už berete cokoli, většinou je to na člověku vidět a profesionál aspoň trochu znalý věci to pozná. I když nepozná přesně, co berete, tak si všichne příznaků, které Vám nepřijdou moc nápadné, ale ony nápadné jsou. Zvlášť pro oko doktora nebo zdravotní sestry. Krom toho - nemyslím si, že by bylo zrovna moudré se věnovat práci ve zdravotnictví a brát drogy. Ono nejde o to, že by Vás vyhodili, protože poznají, že berete drogy. Ale spíš o to, že pokud buete brát dál, tak to s tou maturitou nevidím zrovna růžově a práci v oboru už vůbec ne. Tak to uvažte. Dostáváte se totiž do fáze, kdy Vám to začíná dělat v životě trable. Buď si přiznáte, že je to tím, že berete drogy a zkusíte s tím něco udělat nebo se připravte na to, že přijdou trable mnohem horší. No, kdyžtak napište, jak na tom jste a zkusíme vymyslet, co by se s tím dalo dělat. :)