Pan Minarik,lidi,co maji neco k pervitinu
Cholka
Zdarwím Vás po dlouhé době.... je to dlouho co jsem vám nepsala...a i Toho se moc změnilo...psala jsem Vám 5.1.2006naposled,ze jsem našla milovaného kluka,a že mi moc pomáha...Ale víte byl to omyl...Omyl w tom,že mi říkal,že ON CHCE ABYCH JÁ PŘESTALA,a wíte...jednou prostě na začátku,tak jsem to newydržela a dala jsem si čáru,a prostě,aby on mi odpustil,bylo mi hnusně,a aby si ke mě sednul,nebo co já vim,tak,jako že mi odpusti,mě zněužil,sexualně,tim mi odpustil,a od té doby,jsem přestala k němu cítít wše,něměla jsem ho ráda,znusil se mi,prostě,je to sexuální uchyl... Nepomáhal mi,wůbec,jel s jednim klukem pro hulení, a dal si cáru a pak když jsem mu řekla,že jsem udělala největší chybu,že sem smažila,celý vikend,a zjistila jsem,že je to wšechno w prdelce,a kdybych mu to neřela,tak on mi neřekne,že si dal taky...Pak to tydne jsem se snim rozešla...Právě ten vikend to bylo před 3 týdny,co,jsem smažilaa o vikendu jsem poznala,že já takhle žít nemůžu...ty lidi to wšichni widí,a teď w sobotu večer když jsme odcházeli z toho clubu,tak jsme čekali s jednou holkou na kamoše,ale,najdenou tam stal jeden kluk,znala jsem ho dwa roky,ale,jen od widění,a začal snáma mluvit,wěděl to o nas,my tady u nas we městě o nás to wěděli wšichní...ptal se ná co budeme dělat,Mno a tak jsme šli k němu budu mu říkát k Panovi,a šla snámi ještě ta holka co byla semnou a nějakej další její kámoš...Jenže oni dwa usnuli,a já si povídala stim Pánem,ten mj nowej kámoš...a od ty doby co jsem se snim začala bawit,sem si nedela čáru,wte,začalo to tiim,scházeli jsem se jako kamarádi...chodil za mnou,že chce pokecat,a já,prostě,doma,we škole,kamaradi(wykašlala sem se na lidi co smazi,raději si dam jointa,jako dřiv,ale tak 1 za dwa tydny,nemusim moc joukowání)we škole,začala jsem se učit,mám dobry známky,učim,se,nepropadam,a práwě w pololetí jsem propadla...pokračuju,a w tydnu,co mě chodil nawštěwowat,a nebo ja k němu,tak jsme si powidali,a řikal,mi,že je to mlj žiwot,a a že mi newěří,že to dokážu,ale,abych to nedělala kůli němu,wite,tyhle slowo,kdyz sem slyšela,mě powzbudili,rozešla jsem se stim uchylem,a ten Pan,kamoš,tak,něměla sem chut,byla jsem štástna po dlouhě době,doma žádny hadky,we skole,krásny,kámoši,stykavám,se jen s těmi co hulí a nebo i smaží,ale to sou ty,co,nejsem dole,ale,sou prostě,tichy...a začala jsem byl stim mym pánem...A těd o wikendu,z ničeho nic,sme oba dwa měli čáry,a tak sme si dali...a wíte,jak mi bylo wcera a w nedeli...?hrozně,já nemlžu šnupat,ci brát perník,protože mi to wšechno kazi,mám stíhy,že muj pán,že se něco stalo,a doma,ty to už poznaji,a ted,prostě.neříkám,že si nedám,ale,těd,nemužu,skazilo mi to pár wěcí,ale jsou do hromady,ale,poznala sem,že žít bez drog,je krásny,než žít s drogami.... Těd dotaz,mám špátně dychání,a ukazala se mi před měsícem alergie,kopřivka,můžou mi najít že bych mohla být alergicka,třeba na previtin..?tech připrávku,i to ddychání,muže to byt z toho...zitra du na plicní,mám strach a a na alergologii.. a taky...po 25.unoru nawstiwim smym,doufám,už to káčko,abychom si spolu nechali udelat testy... Majte se pekne...a děkuji...moc.... CHOLCina...

Odpověděl: Jakub Minařík
Jo, já se to nějak snažím uchopit, trochu problémy mi dělá to W místi V, myslíte, že by se šlo tomu vyhnout? No nic. Ohledně toho dýchání - víte, pervitin může obsahovat látky, které alergii vyvolají, i když sám pervitin by mohl s dýcháním pomoci - no, ono je to hodně složité. Kažkopádně bych považoval za rozumné se mu vyhnout. Ale to stejně chcete udělat, jak jsem pochopil, tak nechcete brát. Ono není špatné být čistý, člověk vidí věci reálněji a víc si je užije. No, tak jednak blahopřeju, že se vám povedlo to paření zastavit, je to prima. A zkuste vydržet nebrat, je to myslím dosti rozumné. A kdyby bylo potřeba, tak napište. :-)