piko a sex
klubber
Zdravím, chceme vyzkoušet s přítelkyní sex na piku, chci se zeptat jaká případná nebezpečí hrozí, myslím narozdíl od "běžného" braní. Předpokládám že to třeba bude asi docela hukot pro srdce co? Co dalšího? PS: piko si dáváme občas na party, tak 1 - 2x za čtvrt roku, a nehodláme to zvyšovat, takže v klidu.. :-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Kopíruji Vám text, který v rozšířené podobě najdete na www.drogmem.cz, což je web, který vytvářejí naši kolegové MUDr. Pavel Kubů a MUDr. Tomáš Páleníček. Jeden z informačních textů (memů) o drogách, které tam najdete, se týká se speciálně sexu na drogách. Tato pasáž sexu a stimulačních drog. Od "běžného braní" se to moc lišit nebude. Pervitin je tak jako tak obrovská zátěž a navíc člověk pod vlivem pervitinu často provádí fyzicky náročné aktivity (například protancuje celou noc na party), že mu výrazně vyšší rizika než při užití na party nehrozí. No, ale přečtěte si následující. "Psychostimulancia Do této skupiny patří nejrůznější deriváty amfetaminů ( pervitin, extáze) a částečně i tripy, přestože u nich kromě amfetaminů působí i různě koncentrovaná příměs halucinogenního LSD. Psychostimulancia většinou působí sympatomimeticky, to znamená, že aktivují sympatikus, část našeho autonomního ( " mimovolního") nervového systému, která je zodpovědná za přípravu těla na tzv. reakci boj nebo útěk. (...) Tuto reakci za normálních okolností vyvolávají také nejrůznější stresové podněty. Dochází při ní k přesunu krve z vnitřních orgánů do svalů, zrychlení srdeční akce, vyplavení energetických zásob, aby svaly mohli pracovat na nejvyšší výkon a slouží rovněž mozku, který pracuje na vyšší frekvenci a je připraven zpracovávat více podnětů přicházejících z rozšířených zornic a nastraženějších uší. Tyto účinky na fyziologii člověka se na první pohled zdají být velice vhodnými přípravami na opravdu divoký sex. Ne nadarmo bývá extáze nazývána drogou lásky, její sympatomimetický účinek je totiž ještě umocněn oproti dalším psychostimulanciím, euforizačním efektem a pocitem empatie (" vcítění se" ) ke svému okolí. Tato empatie má však často se skutečným pochopením tužeb toho druhé společný jen ten pocit. Pozor tedy na lásku na první pohled s extází v krvi, může se stát, že zcela jednoznačně toužebné pohledy, které na nás potenciální partner vysílal, mohli být pouhým civěním do blba. Náš mozek se totiž často není schopen vyrovnat s psychostimulancii zvýšenou nabídkou informací přicházejících ze smyslových orgánů a začne je chybně vyhodnocovat. Při dlouhodobější konzumaci psychostimulancií se zvyšuje pravděpodobnost rozvoje amfetaminové psychosy. Pakliže k tomu dojde právě před, během nebo těsně po souloži, která je díky všeobecné excitaci organismu vhodným spouštěcím momentem, může se rozvinout produkce paranoidních bludů a z vášnivého partnera se může najednou stát ohrožující element. (...)" No, bude to asi hukot pro srdce. A nějak si nemyslím, že by partneři, kteří nemají se sexem za střízliva problém a jsou oba spokojení, nutně museli využívat takové věci jako pervitin. Víte, ona většina lidí, co se stane závislými na perníku, tak si dává nejprv jednou za 1/4 roku na party. Ale ono se to dost často pak vymkne z rukou. Takže pokud v tom perníku přec jen chcete pokračovat, tak na sebe dávejte pozor. A o klidu nemusíte ujišťovat nás, ale spíš sebe :) a když bude potřeba, tak zas napište.