piko
nika
dobry vecer. muj kluk asi tak pul roku snupe piko.dava si to 1 obcas 2krat tydne ale nekdy treba az po 14 dnech.Muze uz byt zavisly?kdyz zacinal zadny velky dojezdy nemel ale v posledni dobe cca2-3mesicich,je druhy den podrazdeny,bez nalady a chuti cokoliv delat...muzou se tyto dojezdy este zhorsit?kdyz je na tom dojezdu tak nema chut na dalsi davku,spis uz nechce ale tak za 3,4 dny ma chut znovu ikdyz to pry nepotrebuje.a jeste sem se chtela zeptat jestli muze myt nak porusen nos..? dekuju za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím, jestli je důležité určovat, jestli je, nebo není závislý. Na to by Vám odpověděl jen on sám, pokud by byl sám k sobě upřímný. Pokud ale nechce už drogu brát a přesto si pak zase dá, asi mu nějak chybí. V každém případě podstatnější asi je, že je druhý den nepříjemný, což odnášíte i Vy. Když bude brát častěji, je dost pravděpodobné, že se dojezdy ještě zhorší, nebo že už je pak třeba raději ani přijít nenechá a dá si brzy další dávku. Je to takový kolotoč. Můžou se objevit také jiné problémy, hlavně psychického rázu. Co se týče poškození nosu, při šňupání opravdu dochází k poškození nosní přepážky, která už se nikdy neobnoví.