tvrdší drogy?
Amelie
můj přítel kouří téměř každý den marihuanu a svěřil se mi že chce zkusit něco tvrdšího, např. kokain nebo pervitin. jak bych mu měla dát najevo aby to nedělal? slovně jsem to již zkusila a pohádali jsme se....

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že jste zkusila co jste mohla, pokud vám na tom fakt záleží a rozumím tomu že ano, tak nezbyde zkusit tvrdší kalibr. Zkuste praštit pěstí do stolu a říct, že s huličem a kokainistou prostě být nechcete a že tohle je hranice, za kterou prostě nejste ochotná jít. Můžete se taky sbalit a prostě od něj odejít. Pokud mu na vás záleží více než na drogách, tak si to asi sesumíruje v hlavě a přijde s omlovou. V opačném případě utečte. Může být mnohem hůř.