Petr
Dobrý den. Jsem absolutní nekuřák, asthmatic a alkohol piji občas. Chodím už 5 let na technoparty ( cca 1x měsíčně ) a tam si ( občas, ale většinou ano ) dávám Extazi. Už jsem si zkusil na to potáhnout marihuany. Dokonce i čichnout poprsu. Vždy mě HROZNĚ !! žere svědomí, když tohle dělám, ale ... ... co si mám o sobě myslet prosím ?!? Můžu s tím pokračovat ? Nemám vůbec žádné viditelné závislosti, problémy aj a nikdy jsem neměl. Také jsem nikdy nezkusil a ani nechci nic jiného. Děkuji za odpověď. Třeba jakoukoli.. Můžu v tom pokračovat ? S pozdravem Petr - Ostrava ( 29 let )

Odpověděl: Jakub Minařík
No, z toho co píšete se zdá že s drogama opravdu jen experimentujete. To sice není úplně bez rizika, na straně druhé - také se nemusí jednat o nic dramatického. Prostě si tu a tam dáte do trumpety. Přece jen byste ale měl zvažovat možná proti, která souvisí s takovými experimenty: - užíváte nelegální drogy a tím pádem se dostáváte do rizika konfliktu se zákonem - můžete se snadno předávkovat, protože látky nemusí mít známou koncentraci - můžete užít něco jiného, co někdo prohlásí například za EXT a můžete na to i zemřít - také se může stát, že drogy, které užíváte, budou reagovat s jinými látkami, třeba léky, které jste užil Zvažte to, jsou to věci, které jsou na misce vah. Rozhodnout, zda pokračovat nebo nepokračovat je na vás, já vám asi svolení nedám. Musíte si to promyslet. Rozhodně je bezpečnější nebrat, ale to platí v mnoha případech. :-)