chci to zmenit
Moryss
Dobry den,chtel bych prestat s branim drog,tak bych vas chtel pozadat o radu.Je mi 19 let a muj hlavni problem je pervitin.Beru ho asi 1,5roku,ne nitrožilně,kourim ho a snupu.Citim zavislost a rad bych se ji zbavil.Chtel bych vyhledat nejakeho psychologa,kde nepotrebuji doporuceni od obvodniho lekare a ktery neni soukromy,protoze jsem jeste student a rodice do toho nechci zatahovat.Bydlim v Ostravě,pokud mate kontakt na nejakeho kolegu nebo jakou koliv radu,budu Vam vděčny.Chci zacit zit normalne!

Odpověděl: Bára Orlíková
Ráda Vám poskytnu kontakt, myslím, že děláte dobré rozhodnutí. Nebude to lehké, ale věřte, že se to dá zvládnout. Jen musí člověk změnit trochu i life style, ne "jen" vysadit pervitin. Myslím, že je rozumné se obrátit někam pro odbornou pomoc - je pak vyšší šance na úspěch. Můžete se pro začátek obrátit na: Kontaktní centrum Renarkon, Mariánskohorská 1328/29, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 596 638 804 Veronika Zajícová V Kontaktním centru by Vám poradili, kam se obrátit - jistě znají lépe psychology a psychoterapeuty v regionu. Kontaktní centrum je anonymní a bezplatná služba, takže nemusíte mít obavy. Nebo se můžete obrátit na níže uvedený kontakt, kde je myslím možné absolovovat i něco jako ambulantní léčbu a předpokládám, že je to také bezplatné. Bližší informace snadno zjistíte na uvedeném telefonu. Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 602 551 983 MUDr. Chvíla Libor, CSc. Takže přeji hodně štěstí a když by bylo potřeba, napište.