Eva
hrozně moc Vám děkuju za přečtení a zodpovězení mého (taťkova) problému s pitím. vše teď vypadá na velmi dobré cestě (i když tak už to vypadalo hodněkrát). Ale věřím, že teď se taťka posune o kus dál. Po dlouhé debatě s mamkou dneska v práci oznámil šéfovi, že si vezme nemocenskou a půjde se léčit protože je alkoholik. šéf to pochopil a prý ho hodně podpořil. Brzo půjde k psychiatrovi a domluví se na dalším postupu. Snad si ho budu moct zase začít vážit. Vím, že i po léčení do toho může lehce sklouznout , ale budeme doufat a věřit, že ne. Držte nám všem palce ať to společně zvládneme.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a přeji Vám všem hodně štěstí a pevné nervy. Jsem ráda, že Váš otec se rozhodl pro léčbu a že měl odvahu to říct i v práci. Pokud to jeho vedoucí pochopí, měl by i šanci se po léčbě vrátit zpátky a mít v práci podporu kolegů. Zatímco kdyby v pití pokračoval, tak mu hrozí jen problémy a kdyby ho nedejbože z práce vyhodili, tak moc šancí na návrat není. A možná by ani nebylo možné pro něj pak sehnat jinou práci v oboru. Myslím, že je to v tuto chvíli skutečně nejlepší řešení. Samozřejmě nemusí být ještě všem dnům konec, ale nezbývá než doufat, že to otec zvládně a Vy taky. Mějte se hezky a když byste něco potřebovala, napište.