Alkohol
dada
Dobrý den, můj kamarád má problémy s alkoholem, které už sám nezvládá. Postupně ničí sebe i rodinu.Vydrží nepít týden, 14 dní a pak se znovu opije, není už na něj spolehnutí.Slibuje a slibuje... Prosím o kontakt na lékaře či instituci v Brně.Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že chcete kamarádovi pomoci, ale především musí o pomoc stát on. Pokud on nebude chtít odbornou pomoc vyhledat, obávám se, že s tím moc nezmůžete. Nicméně - můžete mu samozřejmě kontakt předat, pokud o něj zájem má, případně ho zkusit přesvědčit, aby pomoc využil a nabídnout mu, že ho tam třeba doprovodíte. Víc pro něj asi v tuto chvíli udělat nemůžete. Níže uvedený kontakt je na psychiatrickou ambulanci, kde se zabývají problematikou závislosti: Psychiatrická ambulance (Podané ruce o.s.) Hapalova 22, Brno, 621 00 telefon: 541 226 070 MUDr. Ronald Marek http://www.podaneruce.cz Popřípadě, pokud by byla situace neúnosná, tak je možné využít tento kontakt: Psychiatrická klinika FN Brno - Bohunice, krizové centrum s linkou naděje Jihlavská 20, Brno, 625 00 telefon: 532 232 078 MUDr. Andrea Cejpková Přeji hodně štěstí.