Opet darovani krve.
Dejlic
Obcasne koureni znamena o vikendech.Pardon ze sem to blize neupresnil.10 dni je malo,kolik je pak idealni doba?Dale je pravda ze THC je v krvi 3 mesice?Ublizi THC ktere daruji spolecne s krvi pacientovy?Delaji se u vysetreni testy na THC?Zatim co hledam informace tak sem nasel jen standartne na Aids a zloutenku. Omlouvam se ze pisu po druhe. Mejte úspesny den. ...Dejlic...

Odpověděl: Jakub Minařík
No, měl byste být čistý určitě měsíc a déle. Při víkendovém hulení nebude hladina THC přece jen tak vysoká, jako když byste hulil denně. Množství obsažené v krvi bude přeci jen mnohem menší. Hladina thc v krvi by za normálních okolností měla během měsíce klesnout někam k nedetekovatelným množstvím a případnému příjemci vaší krve by neměla ublížit. Myslím, že jediné, co by výrazně ublížit mohlo, by byla nějaká infekce spojená s rizikovým chováním při užívání drog. Právě tohle je myslím nejvážnější riziko spojené s dárcovstvím krve. Co se týče toxikologie před odběrem krve k transfuzi - nejsem si jistý, ale mám dojem, že standardně se nedělá. Po více než měsíci by toxikologie měla být negativní.