kontakt
-
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda mi můžete doporučit nějakého psychologa či psychiatra z Prahy, kterého bych mohla navštívit zcela anonymně. Ráda bych probrala určité rodinné, osobní problémy, příčiny agrese, užívání lexaurinu atd. Předem Vám děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohu Vám nabídnout tyto kontakty na kolegy, které osobně znám a důvěřuji jim. A na psychoterapeutická zařízení, kam lze jít anonymně. Je ovšem nutné počítat s tím, že pokud chcete řešit své potíže, takže nebude stačit jedna konzultace k pochopení a vyřešení celého problému. Také jde o to, že pokud chcete docházet anonymně, tak není možné, aby byly konzultace hrazené prostřednictvím zdravotní pojišťovny (ostatně řada soukromých psychoterapeutů nemá smlouvu se zdravotními pojišťovnami a tedy požaduje přímé platby od všech klientů) - ceny za konzultaci se pohybují kolem 500 Kč. Pokud byste chtěla docházet někam bezplatně, obávám se, že by to nemohlo být anonymně a musela bych Vám vyhledat další kontakty. Zatím přeji hodně štěstí. Na níže uvedených odkazech najdete bližší informace a adresy na jednotlivé kolegy a zařízení. MUDr. Tomáš Rektor - psychiatrie, psychologie a psychoterapie www.terapie.info PhDr. Jaromír Chrášťanský http://www.volny.cz/jachr/ Dejvické psychoterapeutické centrum www.dpc.cz PhDr. Martin Hajný - psychoterapie http://martin.hajny.net Konzultační a psychoaterapeutický institut www.aktip.cz PhDr. Ilona Preslová Telefon: 603291595 E-mail: ilona.preslova@seznam.cz