pro Bára Orlíková
krtek
vcera jsem vam psal.slo o testy.ptalaste se co mi hrozi nehrozi ni temer nic pouze prome to je dulezite aby ty testy byli negativni.proto me to zajimalo hulil jsem 3 roky dene asi okolo 2 gramu.nekdy i vice.pote jsem zedne naden skoncil protoze jsem dostal podminku bud huleni nebo ja.byl jsem nyni 3 tydny cisty nemel jsem ani gram az na predevcerejsek to jsem mel gram ve dvouch.bojim se ze se ten test ukaze jako pozitivni protoze od toho dne co jsem to slibyl do dne kdy se ukaze jestli ona nebo huleni zbyva necely tyden a pul.potrebuji abi byl kazdopadne negativni.nepomuze mi treba mleko slycel jsem ze to odbourava z tela co je natom pravdy?nikdy jsem nic jineho nemel toho se nebojim jen nechci abi byl pozitivni na thc.jde stim tedy neco udelat neejak to dostat zarucene z tela co nejdrive.je to tak dlouho i v moci nebo na jakem principu funguji testy ty cos temi doporucila vcera?

Odpověděl: Bára Orlíková
Jesliže Vám zbývá týden a půl, tak bych si moc jistá nebyla. Ale je tu jedna možnost, jak to ověřit - kupte si v lékárně orientační test na THC, stojí kolem stovky, zkuste si ten test udělat (dělá se ze vzorku moči) a uvidíte, zda bude pozitivní nebo ne. Myslím, že kdyby od tohohle Vašeho jednorázového úletu uplynulo aspoň 14 dní, bylo by jistější, že test bude negativní. Protože ono se to moc urychlit nedá. Ty testy, o kterých jsem mluvila, jsou ty, které se dělají z moči - THC se prostě drží v organismu dlouho. Zkuste si koupit nějaké bylinné přípravky na detoxikaci organismu - v obchodě s nějakými těmi léčivými přípravky nebo i v lékárně to seženete - můžete si pořídit například kopřivový čaj. Je dobré hodně pít - myslím nealko tekutiny. Ale moc se to neurychlí, takže se na to zas tak nespoléhejte. No, uvidíte - je mi líto, ale víc pomoci Vám nemůžu. Hodně štěstí.