milla
Dobrý den, Báro. To by bylo skvělí, mám teť takový iniciativní období něco udělat. Jak na to sem? No nevim co napsat, nějak to de. Děkuji, Milla

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za prodlevu. Zjistila jsem kontakt na pana doktora Kudrleho, psychiatra, který dříve vedl odd. závislostí v FN Plzeň a nyní má soukromou praxi. Je to člověk, kterého osobně znám a mohu velmi doporučit, spolupracovala jsem s ním v minulosti a myslím, že v Plzni nikoho lepšího nenajdete. Bohužel má soukromou ambulanci teprve krátce a nedisponuji číslem na pevnou linku ani adresou, mohu Vám poskytnout číslo na mobil a e-mail. Ale neváhejte mu zavolat (a když se Vám to nepodaří napoprvé, zkoušejte to, dle mých zkušeností ho má vypnutý, pokud má zrovna klienty). Řekněte, že máte kontakt ode mne. MUDr. Stanislav Kudrle, mobil: 608 882 234, e-mail: doorway@seznam.cz. Přeji hodně štěstí.