kdyz mesic nehulim a tet jsem si dal jednoho jointa.bude to poznat na testech?mylim testech ktere zakoupim v lekarne.nebo kde mohu koupit testy na thc?musim je mrinest domu.jsem cistej ale tet jsem to nevidrzel a bojim se ze to prokazou.a to se nesmi stat.je nejaka pomoc?

Odpověděl: Bára Orlíková
Záleží na tom, za jak dlouho by byl test využitý - kdy by test proběhl. Pokud jste si teď zakouřil marihuanu, tak to test samozřejmě prokáže a nic se s tím dělat nedá. Jestliže šlo teď po měsíci o jednorázovou zkušenost s marihuanou, tak by test mohl užití detekovat cca do týdne až čtrnácti dnů po tomto užití (pokud tedy budete dál abstinovat). Konopné drogy se bohužel dají prokázat poměrně dlouho, jiné drogy, jako třeba heroin nebo kokain se dají prokázat jen pár dní, a někdy ani to ne. U marihuany je to jiné, ale záleží na době a intezitě předchozího užívání. Pokud byste trávu kouřil měsíc každý den, tak to test prokáže déle (až čtyři týdny) než když měsíc nekouříte a pak si jednou dáte - tam by se jednalo řádově o týden. Spolehlivě negativní bude test po 14 dnech. Testy se dají koupit v lékárně, stojí kolem stokoruny. Takže pokud ho koupíte a bude proveden až po těch 14 dnech, měl by být v pořádku. Urychlit se to nedá. Co Vám hrozí?