jiz jsem dnes psal odpoved jsem dostal ale bylo mi zdeleno ze jsem zadal malo informaci tudiz mi nemuze byt tak dokonale odpovezeno.takze hulim uz odpavdu dlouho okolo 3a pul roku nyny toho chci okamzite prestat.ale zda se mi to nerealne nikam bych nesmel s nikym bych nesmel mluvit a hlavne se snikym nestykat.tot nerealne kdyz huli temer vsichni ja to tak vidim kdyz jedu rano autobusem na metro uz tam huly kdyz prijednu ze skoli na uplne jinou zastavku metra odkud mi take jezdi utobusi tak tam zas nekdo huly.kdyz nekomu reknu ze nechci zacne si delat vtipky.ale nekdy proste mam chut sam.nechci se zbavit svich kamaradu ale chci divku ktera se semnou rozesla kvuli rabaku a trave.neni semnou uz mesic kdyz jsem sni byl nepil jsem nic pouze kouril a hilil.byl jsem i abstinent v alkoholu predtim jsem nikdy nepil.nyni co semnou neni kourim hulim a piju a to vse bez duvodne uz nemusim byt ani nekde.proste jen tak chci to zmenit.chci ji spatky a chci poslat huleni do prdele.prominte ze jsem vulgarni ale opravdu uz nevim jak.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, zkuste to v první fázi zredukovat na třeba 1x za 3 dny, pak 1x týdně a pak vysadit. Během toho měsíce to můžete zvládnout. Budete mít ale trochu obtíže a budete se nejspíš cítit trochu neklidný. Ale to přejde. Pozitivita testů však může přetrvávat klidně ještě další 3 týdny až měsíc. Hulil jste dost a dost dlouho. Jinak testy se dají opatřit v lékárně a obyčejně se dělají z moči. Jinak se obávám, že okud chcete vydržet, budete se muset kamarádům a známým, který hulí dosti pečlivě vyhýbat, jinak prostě nepřestanete. nedá se nic dělat. Pokud potkáváte lidi co hulí na zastávce, tak si jich prostě buď nevšímejte a nebo - pokud vám nabízejí a třeba se i posmívají, tak jim prostě řekněte že ne. Když to párkrát zopakujete, dají pokoj. Jinak v tom přestávání by vám mohlo pomoci, kdybyste si zkusil najít nějaké jiné zábavy. Zkuste nějaký sport, někdy pomáhá se trochu unavit.