tukan
mam problem s koureni travy zacal jsem asi pred 3 a pul roky a hulim asi 2 roky v kuse myslim tim temer kazdy den.pozivam take cigarety ale to je vse jsem apstinet na alkohol a jine drogy.potrebuji prestat je nejake reseni zda se mi zdyz bych mel prestat znamena to nechodit ven poslat vsechny me kamarady pric nestykat se snimy byt tedy naprosto sam neznam snad lidi kteri nehuly.potrebuji prestat kvuli divce.ale nevim jak po takove dobe.muzete mi nejak poradit?jeste mam jeden dotas jak dlouho zustava thc v moci nebo jake jseou testy potrebuji prestat a za mesic nejpozdeji bych ji mel ukazat testy jdou nejake koupit v lekarne.vite beznich ji nepresvedcim.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, zkuste to v první fázi zredukovat na třeba 1x za 3 dny, pak 1x týdně a pak vysadit. Během toho měsíce to můžete zvládnout. Budete mít ale trochu obtíže a budete se nejspíš cítit trochu neklidný. Ale to přejde. Pozitivita testů však může přetrvávat klidně ještě další 3 týdny až měsíc. Hulil jste dost a dost dlouho. Jinak testy se dají opatřit v lékárně a obyčejně se dělají z moči. Jinak se obávám, že pokud chcete vydržet, budete se muset kamarádům a známým, který hulí, dosti pečlivě vyhýbat, jinak prostě nepřestanete. nedá se nic dělat. Jinak v tom přestávání by vám mohlo pomoci, kdybyste si zkusil najít nějaké jiné zábavy. Zkuste nějaký sport, někdy pomáhá se trochu unavit.