kokain
gasto
Muj muz uziva kokain jiz dele jak 7 let. Uz jsem vyzkousela vse mozne. V posledni dobe je to snim k nevydrzeni. Existuje v CR opravdu ucinna lecebna, ktera prijima zahranicni klientelu? / nemecky hovorici/ Diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že je to pro Vás obtížné. Nicméně si nejsem jistá, zda je možné v ČR absolvovat léčbu, kde přijímají zahraniční, německy mluvící, klienty. Také jde o to, zda Váš muž má o léčbu zájem a jestli chce s užíváním kokainu přestat - pokud on není k léčbě motivovaný a nechce situaci měnit, tak to bude velmi obtížné a mám za to, že i kdyby se Vám podařilo ho k léčbě přimět, nebude léčba mnoho úspěšná. Zkuste mi kdyžtak napsat o situaci víc, mohly bychom něco vymyslet, co by pro Vašeho partnera bylo adekvátní. Napište mi hlavně, odkud jste, resp. kde nyní žije Váš muž. Možná bychom nalezly i nějakou vhodnou léčbu v některé z německy mluvících zemí. Zatím přeji hodně štěstí.