Pervitin
Tomáš
Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o radu. Můj známý si před nedávnem začal píchat pervitin. Před tím minimálně 2 roky kouřil marihuanu. Chtěl bych mu nějak pomoct, ale vůbec nevím jak. Situaci komplikuje fakt, že je cukrovkář. Už o tom ví i jeho matka, která se to bojí říct jeho otci (znamelo by to nejspíš vyhození z domu). Je mu 19 let a je z Břeclavska. Díky moc

Odpověděl: Jakub Minařík
Ona je otázka, jak se k tomu staví ten váš kamarád. Pokud on sám nechce přestat, tak mu budete pomáhat velmi obtížně. Totéž platí pro jeho matku. V zásadě, pokud nechce s tím něco dělat sám, má největší šanci na navození nějaké změny postup otce. Protože ten by ho mohl donutit si vybrat. Na straně druhé - pokud by jej nakonec vyhodil přece jen z domova, tak perspektiva vzhledem k té cukrovce není nic moc. Asi to není nic moc rada, ale možná na něco přijdete - pokud budete mít na paměti, že pokud kamarád nebude muset, nebo nebude chtít sám, tak se nic nezmění.