test extáze
čerf
Četl jsem v jednom časopisu před nějakým časem,že v Anglii se prodává nějaký rychlo test extáze.Je to nějaký roztok,který pomůže odhalit nebezpečné látky.Zajímalo by mě,jestli se dá něco podobného koupit i u nás?Extázi užívám jen občas,ale bojim se,že si dám něco špatnýho.Na akcích se často stánek s testem neobjevuje.Chtěl bych si být alespon trochu jistej,než si to dám,když už si to dám.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud vím, tak běžně je prováděno testování extáze na parties školenými odborníky a nebo v toxikologické laboratoři v ulici Na bojišti (tam už jde ale o nákladnou analýzu) v Praze. Neslyšela jsem, že by se daly testy volně koupit, ale nevylučuji to. Zkuste se obrátit přímo na 3. lékařskou fakultu v Praze, která se tímto tématem zabývá. Na stránce http://www.lf3.cuni.cz/drogy/ najdete nejen zajímavé informace ale i kontakt na PharmDr. Magdalena Fiserova, PhD, která jistě bude jedna z nejpovolanějších.