kontakt
zdenec
Přeji pěkný den. chtěl bych se zeptat,prosím máte přehled o nejkratších čekačkách v komunitách??Podstoupil jsem čtyř měsíční léčbu v komunitě..poté jsem utekl a namlouval jsem si že bude všechno v jak má bejt...léčbu jsem podstoupil jenom kvuli otci=nebyl sem smířenej že přestanu...ale teď sem závislej jenom sám na sobě a chci s toho dna pryč...proto bych se chtěl ještě zeptat jestli by nebylo lepší podstoupit léčebnu před komunitou ale také mam obavy že v léčebně to psichycky nevydržim...důvod absolutní neaktivita stereo tip..v případě problémů chutí neni se tolik na koho obrátit...proto mám strach z léčebny...skrátka a dobře potřeboval bych odbornou radu...přdem děkuji za odpověď ...ps:už newim kudy kam a nechci skončit takhle aby si mě lidi pamatovali jajko krysu...zdrawim a ještě jednou předem díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jakýs takýs přehled máme, ale mám pocit, že by bylo lepší se obrátit na nejbližší káčko, aby Vám pomohli léčbu zprostředkovat. Ty budou mít přehled nejaktuálnější. Myslím, že jít do komunity je dobrý nápad. Předtím ovšem budete muset jít na detox, což znamená stejně začít v léčebně. Když Vám pomohou v káčku zjistit čekací doby a pomůžou Vám vybrat vhodnou komunitu, která nemá dlouhou čekací dobu, tak byste mohl absolvovat detox a v léčebně strávit třeba měsíc (aspoň se dáte fyzicky do kupy před nástupem do TK) a pak přestoupit rovnou do léčby v TK. Jestli nemáte kontakt na nějaké káčko nebo podobnou službu ve svém okolí, pak mi napište, odkud jste a já Vám nějaké kontakty pošlu. Případně napište, odkud jste a o jakou komunitu máte zájem, a mohli bychom zkusit vymyslet vhodný postup i přes internet. Ovšem být s někým z profesionálů v kontaktu osobně, ještě před léčbou, by bylo určitě lepší. Zatím držím palce. Věřte tomu, že nejste jediný, kdo napoprvé z léčby odešel a myslel si, že to zvládne a ono to nevyšlo. Teď už aspoň líp víte, jak na to, o čem to v léčbě a po léčbě je, a budete na sebe opatrnější.