jak presvedcit syna k lecbe
Pavlik
Synovi je 21 let je uzivatelem drog od 16 let z toho tri roky pervit.Z toho kdyz pervitin nema pije alkohol a kouri mariuhanu.Nase souziti jiz bylo nesnesitelne,je agresivni prodava veci.Behem ctyr let nedodelal ucebni obor kucharske prace je bez zamestnani.Uz tyden jsem ho nepustila domu chci aby se sel dobrovolne lecit, on si mysli ze nic neudelal nic spatneho.prosim o radu jak dal postupovat,s dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě to bude hodně těžké, ale zkuste vydržet v tom, co jste si předsevzala. Pokud podmínkou, že může zase domů bylo, že se půjde léčit, měl by ji splnit. Není úplně podstatné, jestli říká, že si myslí, že nic neudělal. Pokud někdo prodává věci a je agresivní, moc dobře ví, jak se chová, ať říká co chce. Neměla byste se ale nechat ukolébat sliby, že se něco změní. jednou jste si dala podmínku a i když je to možná tvrdé, on má na výběr. Také může zůstat na ulici. Tím, že ho ale vezmete domů mu v ničem teď nepomůžete. Akorát se přesvědčí, že mu všechno projde, že se to vždycky nějak zařídí.