Pervitin vs. extáze II. (interakce s léky)
Žabka
Beru Letrox 150 každé ráno už deset let, ale jen půlku prášku = 75mg. Také 1/2 roku užívám pravidelně Zodac na alergii (dříve jen sezónně), protože se u mě vyskytla kopřivka bez příčiny. V neposlední řadě beru antikoncepci Loette, ale to asi nebude mít vliv.

Odpověděl: Jakub Minařík
Co se týče troho letroxu tak při jednorázovém užití by žádná fatální interakce nastat nemusela. U toho druhého léku také ne. Antikoncepce by také neměla do efektu zasahovat. Může určitě dojít k tomu, že dojde k rozkolísání tělesného stavu a mohou nastat problémy a může být třeba změnit dávkování léků, které užíváte. Jen je třeba mít na paměti, že k interakci může dojít i tehdy, když není popsaná. Tedy, že problémy mohou nastat i když je nečekáte. No, ale snad to bude v pořádku. Buďte opatrná.