niki
Dobry den.Dekuji znovu za Vasi odpoved.Opsala jsem si na Vas ten kontakt a chtela bych Vam co nejdrive zavolat a domluvit se kdy bych mohla prijit.Jen nevim jak se Vam mam predstavit aby jste vedel o koho jde.Urcite odpovidate mnoha lidem a ja nechci tady uvadet moje prijmeni.Jsem z Havirova,ale ziju v Praze uz asi rok a pul tak myslim ze nebude velky problem abych nasla Vasi ordinaci.On tenhle chat urcite neni spatny,ale ja bych chtela udelat dalsi krok dopredu a s Vami si o vsem promluvit.Tesim se i na to.S podekovanim a pozdravem R.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, to abych věděl s kým mluvím, to je hodně složité. Já si blbě pamatuju jména, pamatuju si příběhy, ale ony se mi někdy tak nějak prolínají, takže mi vždycky chvilku trvá, než najdu tu správnou paměťovou stopu. Takže docela stačí, když řeknete že jste niki, já se vás budu asi chvíli na něco ptát a pak mi to sepne a dohodneme se kdy dorazíte. :-) P.s. Vzhledem k té vybouchlé vodě tak asi budou nějaké obtíže s vodou v práci, takže asi příští týden moc nevolejte. Ono zdravotnictví bez vody moc nefunguje. :-)