Je řešení?
Lily
Dobrý den, minule jsem Vás prosila o radu ohledně užití vyšší dávky pervitinu,poradil jste mi přesně to,co by napadlo mého přítele taky,kdybych se neprobrala a nedýchala.Šlo mi o to,jak ztlumit ten příšerný hukot,když prostě dostanete kvalitnější a agresívnější pervitin než obvykle-k předávkování a následnému selhání dýchání jak píšete bych potřebovala mnohem víc,než tehdy-jde mi o to zmírnit ten tříminutový stav,podobný usínání a růstu vlasů z vaší hlavy,kdyby jste(pokud by jste byl schopen)mluvit nebo psát mohl snadno vyřešit teorii relativity.Beru už dlouho a mám zkušenosti,spousta kolegů mi radila mokrý hadr,nebo čerstvý vzduch...V poslední době je u nás na trhu kvalitní perník syntetizovaný pravděpodobně ze solutanu,je v tom nějaký rozdíl-tedy-mezi modafenovým?Čistý efedrin nejde prý příliš dobře sehnat. dále se chci zeptat na SUBUTEX,párkrát jsem vyzkoušela i společně s pervitinem-jako speedbull-může to být nebezpečné?Tedy jestli je to více nebezpečné než tenhle zasranej heroin co se všude prodává...? S abstinencí zatím neflirtuji,naposledy,když jsem se pokusila tak mi napsal zase nějaká antidepresiva,která ze mě udělali během měsíce vlka v beránčí kůži aniž bych to zaznamenala...Nemáte nějaký kontakt,který by mě vymanil ze závislosti a ze stále větší chuti zkoušet a experimentovat s opiáty,jelikož perník je pro mě jak vidíte nebezpečný,jelikož se neovládám a netrefím dávku,pak mám pocit,že by to chtělo utlumit subutexem a houpavě si proplouvat životem....někoho s kým bych si mohla promluvit o počátku problému,který je někde hluboko ve mě,kdosi doporučoval kyneziologii,tak nevím.Díky za odpoveď lily

Odpověděl: Jakub Minařík
Jo, víte na ten hukot v hlavě žádný lék není. Buď to vaše hlava ustojí a nebo ne. Jinak - alespoň podle toxikologů by mezi pikem z modafenu a ze solutanu neměl být velký rozdíl. Obé je směs pravo a levotočivých molekul a je lhostejné z čeho to uděláte. Ohledně subutexu bych na vašem místě byl opatrný. Teda, je rozhodně bezpečnější než heroin. Na druhé straně, závislost vyvolává skorem stejně snadno a blbě se z něj vystupuje. Pokud si chcete o tom s někým promluvit, tak zkuste napsat, odkud jste, pokusím se vám někoho doporučit. :-)