bere?
hornby
Dobrý den, kamarádka se posledního půl roku chovala hodně divně, spíš to vypadalo že se chce stát mojí přítelkyní, vykládala mi že by se mnou chtěla mít děti ( !! ), měli jsme spolu Vánoce, pořád se tulila a vykládala o společné budoucnosti, a že jak se jí věnuju že pro ni dělám víc než si myslím... Po Silvestru mi suše oznámila že se do někoho zamilovala a nastěhovala se k němu. Byla s partou na horách- prý to byla brutální pařba a vůbec se za tu dobu neozvala, ačkoliv slibovala že bude často volat...Napadlo mě jestli za tím nejsou drogy, možná se tam sjeli a pěkně si užili...Měla výrazné výkyvy v chování, občas hrozně přítulná a občas zase velmi protivná a studená, občas nebrala telefon a pár dní nekomunikovala ( většinou po nějaké " brutální kalbě " s partou) , půjčila si ode mě peníze a nevrací. Vydělávala docela slušně ale pořád mluvila o tom že nemá peníze. Znal jsem pár jejích kamarádek ale do party mě nikdy nevzala. Možná zkoušela žít normální život ale parta a drogy jí zase dostali, bylo by to možné vysvětlení. Málo jedla, občas po páteční kalbě skoro celý víkend prospala, občas mluvila úplně z cesty, měla údajně pořád bolesti a brala silné prášky, říkala mi že večer doma vidí duchy. Svěřila se mi že asi před 6 ti lety brala drogy ( něco si píchala ) ale že se z toho dostala. Vím že měla kámošku která v tom pořád jede- stýkala se s ní a vyprávěla mi že jí někdo oslovil ve výtahu a chtěl po ní " kulatý " (asi extasy) I v sexu byla velmi " otevřená " a chtěla si u toho pouštět porno, a nejlépe občas pozvat kamarádku do trojky. Tak nevím...:-) Zajímal by mě Váš názor, děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
dobrý den, těžko z Vašeho popisu soudit, jestli v tom jsou drogy, nebo jestli měla Vaše kamarádka třeba "jen" výraznější psychické problémy a výkyvy nálad. Také mohlo jít o užívání silných léků (o kterých píšete), v kombinaci s alkoholem. Ale to jsou opravdu jen dohady. Asi je spíš důležitější, jaké byly dopady na její chování k Vám. Nenapsal jste, co jste od Vašeho vztahu čekal Vy - kamarádství, partnerství...? Podstatné je, že ona teď asi není schopná navázat s Vámi stabilní vztah a tak bych asi přistoupila na to, že půjdete každý svou cestou a ani Vy k ní, ani ona k Vám nemáte žádné zvláštní závazky a povinnosti (samozřejmě kromě splátky půjčených peněz).