nany
chodila som s chlapcom, ktory fajcil marisku.Potom mi raz povedal ze skusil aj extazu a ze to preto lebo sme mali v tom obdobi nejake nezhody....chcel si tym pomoct....Chcela som to nejako zastavit a tak som povedala ze nech si vyberie bud mna alebo drogy...vybral si mna no nedavno si zlomil klucnu kost a bol na chate a vraj kamosi doniesli pervitin...dal si lebo mal z toho zlu naladu strasne ho to bolelo aby mu to pomohlo...bojim sa o nho najma teraz ked uz spolu nechodime islo hlavne o to ze ma klamal ze si vzal aj napriek nasej dohode ale neviem kde az s tym dokaze zajst.bojim sa ze pervitin nie je konecna a neviem ako mu pomoct

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím,že jste udělala dobře, že jste dodržela svou podmínu a rozešla se s ním, když ji porušil. Oceníte to do budoucna asi nejen Vy, ale i přítel, který možná díky Vám vidí, že drogy také brzy člověku berou a nejen dávají. Teď už je to bohužel spíš jeho boj. Jestli bude chtít s drogami začít častěji, asi tomu těžko zabráníte. poud na něj máte ještě nějaký vliv a jste v kontaktu, je určitě dobré říkat mu, co si myslíte, že o něj máte strach atd. Nabídnout pomocnou ruku, pokud by se chtěl s problémem nějak vyrovnat. Ale tahat ho z problémů proti jeho vůli by mu nepomohlo a akorát by to mohlo ublížit Vám.