niki
Dobry den.Dekuji za Vasi odpoved.Proc chci zkoncovat s perv. toho je opravdu hodne.Nevim jestli Vam mam vsechny duvody psat,jestli Vas budou zajimat a budou dulezite k tomu abych se z toho kolotoce dostala tak Vam je rada priste napisu.Posledni dobou kdyz jsem se snazila nebrat tak pokazde druhy den jsem si pripadala jak podnapila.Pokazde kdyz jsem se zvedla z postele tak se mi na nekolik vterin strasne motala hlava.Je i tohle narmolni pri odezve perv.? Rada bych take vyuzila Vasi nabidku a konecne o tom zacala s nekym mluvit.Kdyby jste byl tak hodny a poslal mi nejake blizsi informace s kym a kde se da o tom promluvit byla bych moc rada.Jeste jednou dekuji za Vasi odpoved a tesim se uz na dalsi.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, člověk se po vysazení pervitinu cítí divně. Nejsem si jistý, jestli je to jako opilost. Ale pocity mohou být různé. Nicméně, pokud je to takhle těžké, myslím, že by mohla pomoci nějaká farmaka, která by vám vysazení usnadnila. Protože - i když vysazení pervitinu neprovází tělesný odvykací stav, může to být zatraceně nepříjemné a v konečném důsledku to může vysazení pervitinu ztížit, nebo dokonce znemožnit. Ohledně těch důvodů - doporučoval bych, abyste si je napsala. Myslím, že jsou důležité hlavně pro vás - i když můžeme se společně o nich bavit. To, v čem spočivá jejich význam - víte, když člověk odvyká a pak se snaží dlouhodobě abstinovat, tak mívá různé obtíže a přece jen když dobře ví proč, snáze je překoná. A pak také - člověk má tendenci to nepříjemné zapomínat. Časem mu prostě otrne a na kocoviny zapomene, ale na to, co bylo prima, nikoliv. No a k těm kontaktům - můžete mi zatelefonovat, můžeme se dohodnout na schůzce (kontakt je v rubrice kdo vám odpovídá). Pokud máte do Prahy daleko, tak napište, zkusím najít nějkoho ve vaší blízkosti.