niki
dobry den.Uz dlouho se chodim koukat na vase stranky,ale az dnes jsem se rozhodla konecne napsat a zeptat mozna lepe poprosit o radu.Porad si jen namlouvam ze kdyz jen snupu pervitin ze je to jeste v celku dobre,ale ted zjistuju ze po obcasnych dnech se stalo brani perv.kazdodennni zalezitosti.Chtela bych z toho kolotoce ven,ale kdyz se o to snazim tak mi prijde ze nejsem schopna ani vylezt z postele.Nevim s kym bych mohla muj problem vyresit tak snad budete mit nejake podobne zkusenosti,ktere by mne pomohly se odrazit.Dekuji a tesim se na vasi odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
No, doporučoval bych zajít si o tom někam promluvit. Je to nejrozumější, pomůže vám to vyrovnat se s tím nejen pro tuhle chvíli, ale většinou i do budoucna. Prostě jste v kontaktu s někým, kdo vás podpoří a pomůže vám. A na koho se zase můžete obrátit, když se přestane dařit. Kdybyste chtěla kontakt, stačí napsat. Jinak se samozřejmě můžete pokusit o vysazení sama, třeba jen s naší podporou po netu. Je to ale těžší cesta. V každém případě byste měla být připravená na to, že nějaký čas budete bojovat s únavou. On pervitin vyčerpává rezervy organismy a chvíli trvá, než se obnoví. Taky nebudete mít nějaký čas moc dobrou náladu. Patří to k věci. Odezní to za pár dní (no, spíš týdnů). Než začnete, ujasněte si proč. Protože otdpověď na tuhle otázku je klíčová proto, abyste s tím mohla vůbec něco udělat. A napište. :-)