romina
Dobrý den ráda bych se informovala na konkrétní postup v případě, že mám podezření, že můj spolůžák užívá drogy. Chová se divně, je mu 13, má vpichy na rukou a chodí často za školu. Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, těžko říct co s tím. Možná by stálo za úvahu se ho opatrně zeptat a nabídnout mu nějakou pomoc. Pokud to popře a odmítne, tak se s tím moc dělat nedá, vyjma takových věcí jako pohovořit o tom s někým ve škole, ... Ale to není moc populární způsob, jak to vyřešit. No, každopádně když se do toho budete pouštět, tak si pamatujte, že takhle lidi celkem často začínají brát drogy. Je dobré to vědět. Jakmile jednou kývnete na to, že to zkusíte (třeba proto, že pak přestanete oba), tak jste v tom až po uši. Každopádně napište, jak to dopadlo. Třeba ještě něco vymyslíme. :-)