teren
pastar
Ahoj, mohu se prosim zeptat , kde si je mozne vymenit? nemyslim v kacku, ale na ulici - jsou nekde casy a mista? Treba od kdy dokdy na hlavaku? Ja chodim do prace, momentalne mame doma asi 50 buch. a chodit do lekarny pro me znamena, ze se mi jich dioma mnozi vic a vic, coz neni nic moc. Diky za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Podle slov Martina Větrovce z Terénních programů SANANIM, se kterým jsem teď mluvila po telefonu, jsou streetworkeři k zastižení na pražském hlavním nádraží, ve vestibulu u výlezu z metra, u vchodu směrem do parku, cca od 14 do 19 h. Jinak samozřejmě funguje káčko, Osadní 2, Praha 7, ve všední den i o víkendu celý den (tuším od 9 do 20) a nízkoprahové středisko DROP IN, K. Světlé 2, Praha 1. Terénní pracovníky DROP INu najdete také na hlavním nádraží, buď ve vestibulu nebo na lavičce před vchodem, ve všední den od 13 do 18, v sobotu a neděli od 12 do 14 a je na ně služební mobil 602 844 894, takže když jim zavoláte, zjistíte, kde přesně se pohybují. Fajn, že stříkačky nevyhazujete a že se chystáte je vyměnit. Jinak hodně štěstí a když byste potřeboval něco dalšího, i jiného než jen kolem výměny stříkaček, tak pište. On se občas člověk na drogách dostane do potíží, tak je dobré vědět, kam se obrátit.