Těhotenství
prd
Já mám problém,včera jsem zjistila,že už jsem skoro měsíc těhotná ale mezi tím jsem brala drogy a chci si to dítě nechat! CO MÁM DĚLAT!!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi byste v první řadě měla zvážit, jak jste na tom s těma drogama. Nepíšete nic podrobnějšího, ale je důležité, co to bylo za drogy, v jakém množství, jestli je berete pravidelně, nebo šlo jen o experiment. Jestli jste schopná s nimi přestat. Jestli se chcete drog úplně vzdát, protože drogy a dítě dohromady nejdou. Nejdřív byste si měla dobře rozmyslet v klidu, jestli je dobré si dtě nechat. Pokud jste pevně rozhodnutá, pak samozřejmě s jakýmikoli drogami přestat (pokud nejde např. o heroin, ten byste samovolně vysazovat neměla) - předpokládám, že jde spíš o experimentování než pravidelné braní a závislost. No a také byste to měla říct svému lékaři, který musí vědět, čím jste v prvních měsících těhotenství prošla, aby se zaměřil na možné následky. Je to pro Vás možné, svěřit se mu s takovou věcí?