:(
petttinka
Dobry den,chci se zeptat.Mam uz skoro 2roky pritele a loni pred prazdninama se provalilo,ze je na perniku..Rozesla sem se snim asi na 3dny,ale potom se knemu zase vratila pod podminkou,ze stim prestane!Cely prazdniny byl tak nejak vklidu,ale posledni dobou semi zda ze uz je presne takovej jako driv..Zapomina mi psat,volat..mozna jeto tim ze huli,ale stejne uz mu neverim!Navic mi zase zacal lhat a radsi je skamosema nez aby se stavil za mnou!Taky zacal chodit do prace,bere asi 17tisic a nestaci mu to na mesic ato rodicum nedava zadny penize-vsechno ma pro vlastni potrebu..Reknete mi, je mozny,abyse z toho uplne dostal a ze ted uz nesmazi?Existuje vubec uplne vylecenej fetak?On se denne vida slidma,se kterejma smazil..:( Dekuju za odpoved.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že sama cítíte, že všechno není )plně v pořádku, ať už v tom jsou drogy nebo nejsou. Rozhodně se ale nedá odpovědět na otázku, jestli bere nebo ne. Je samozřejmě možné, aby přestal a byl už v pořádku, ale třeba to tak není. to se nedá na dálku z pár vět posoudit. To ví jen on sám a Vy asi tušíte, kde je pravda. A jestli Vám lže, je asi jedno, ze kterého důvodu to dělá, rozhodně je potřeba to řešit, protože na takového člověka se v budoucnu těžko můžete spolehnout. A jestli existuje vyléčený feťák? Odpovědi na tu otázku se různí. Já bych za takového asi považovala někoho, kdo se odstřihl úplně od drogové scény i kamarádů, abstinuje třeba 5 let a po drogách se mu nestýská, ani nad nimi nepřemýšlí. Ale to je opravdu jen teorie.