nuda
jjj001
dobrej,chtel bych se zeptat co mam delat kdyz uzivam prumerne 1x za mesic piko rypakem,1x za mesic zalozim tripa,denne hulim a ze vseho nejvic denne chlastam tvrdej-furt v lihu.vsechno muze trvat tak 6 let(?).uz si ten zivot nemuzu bez tech zmastovadel predstavit.nudim se bez nich(a vobcas i s nema).

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, dělat můžete všechno možné. Například vesele dál pokračovat v nasazeném tempu a směru. Asi se budete ještě nějakou dobu nudit, nejspíš i čím dál víc s drogami. Pak ale pravděpodobně přijde doba, kdy budete mít v hlavě z toho všeho, co jste do sebe za léta nacpal, takový guláš, že to rozhodně nuda nebude. Nejsem si ale jistá, že Vás to bude zrovna bavit. A možná už to bude taky na pořád, nebo minimálně na dlouho. Další možnost je přestat si nalhávat, že je to paráda a zábava a zkusit něco jiného než se denně přiotrávit kombinací všeho, co Vám přijde pod ruku. A pak je samozřejmě spousta variant mezi...Takže je jen na Vás co si vyberete.