Prosim o radu
Ajuška
Dobrý den mám jedemn prostý dotaz. Můj přítel ještě než se mnou chodil tak hodně kouřil trávu. Tet když jsme spolu začali chodit tak mi to hrozně moc vadí jsem na to úplně alergická hlavně na ty jeho kamarádi. On mi třeba slíbí že už nikdy nebude hulit a jen co za nim přijdou kamarádi taksi s nima dá hnedka špeka. Říká že mě miluje a podle mě to myslí vážně, ale přestat hulit mu dělá problémi. Prosím poradte mi jak se mám k němu chovat? Mám to ignorovat jako když je to normální nebo mám nějak rázně zakročit? Můžu mu nějak pomoci aby přestal hulit? Předem děkuji za odpovět.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi sama vidíte, že jeho sliby nemají větší hodnotu. Budete se tedy asi muset rozhodnout, co je pro Vás ještě ve vztahu únosné. Buďto se můžete smířit s tím, že přítel kouří marihuanu a zbytečně se nestresovat planými sliby. Nebo je to pro Vás nepřijatelné a pak byste tedy měla jasně říct, co se stane, když Vaši dohodu poruší. Mělo by to ale být něco, co jste schopná dodržet. To znamená, např. nevyhrožovat rozchodem, pokud víte, že to nedokážete.