zavislost na trave
endless
dobry den, chtela bych vas pozadat o kontakt na nekoho, kdo je schopen pomoci se zavislosti na marihuane. Pritel uz nekolik let kouri denne od rana do vecera, pomohl si tim z tvrdych drog, nekolikrat sme spolecne zkouseli neco s tim delat, bohuzel bez vysledku. Prede mnou si davku nahrazuje cigaretou, protoze jsem mu rekla ze uz to nechci videt, prehlizela jsem to jen na silvestra a na mem maturitnim plese, kde ale taky nedelal nic jineho, takze usuzuji ze kdyz jsem ve skole nebo v praci tak kouri i kdyz je u me v Praze. Neni z Prahy, ale jezdi jednou az dvakrat tydne, driv sme spolu bydleli, ted je doma 60 km daleko a venuje se pestovani :-( vetsina eho pratel kouri, pritel travi vetsinu casu doma, ale casto si k nemu znami chodi kupovat a pri te prilezitosti rovnou ubali. Dohodli sme se ze od noveho roku prestane a pokud to zase nepujde bude nasledovat odbornik. Sem uz dost zoufala, nemam nikoho jineho, ziju sama, nemam hotovou ani stredni, je uz to znat na jeho charakteru i zdravi. Budu moc rada pokud mi date kontakt kam se obratit nejlepe ambulantni program.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, pokud přítel konopí pěstuje, tak po pravdě řečeno - hulit fakt nepřestane. žádná léčba mu v tom nepomůže. Nehledě k tomu, že pěstování a prodej konopí je trestný. Jinak možností nějaké léčby je celkem dost, doporučoval bych obrátit se na: Denní stacionář Sananim, Janovského 26, Praha 7 220 803 130 P.s. Víte, z toho co píšete soudím, že zájem o to aby přestal kouřít konopí máte jen vy. On moc ne. Pravděpodobnost, že to za takových okolností povede k vysazení a abstinenci je malá.