pan doktor Minařík :ja a smah
smazena
ahoooj,posledni dobou beru jenom o vikendu,za ty 2dny sjedu tak 7car. no ale o to nejde..posledni dobou mam strasny depky..bojim se ze to mamka na me pozna,casto se mi pred ocima zatmi a spadnu,krece v nohach mam i pres tyden,pada na me hrozna unava.usinam ve skole,nekdy i v tramvaji a jedu treba az na konecnou,z niceho nic se mi zacnou trepat nohy i ruce...porad mi co mam udelat aby se to aspon trochu zlepsilo...jo a jeste po vikendu nemuzu dychat nosem,boli me hlava a mam zalehly ucho(to kterou dirkou frkam)jaky kapky si mam koupit aby to uz bylo faine.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - myslím, že se budete muset rozmyslet - to co popisujete, jsou vedlejší efekty toho povedeného mejdanu. Takže - buď to omezíte, ev. přestanete a nebo to bude jen horší. Bohužel, to se nedá obejít. Po večírku bývá kocovina. - jinak na ten nos zkuste coldastop olej a euphorbium nosní spray - pomůže sliznici, aby se dala dohromady - na ty ostatní stavy zkuste magne B6 a vitamin B1 - obé 3x denně - je to kvůli tomu, aby se nervový systém udržel v nějakém použitelném stavu - jinak usínání ve škole a v tramvaji nezabráníte, tělo je po piku vyčerpané, prostě potřebuje odpočinout No, doporučoval bych to stopnout, dokud můžete a nejsou žádný velký průšvihy. Ale je to na vás. :-)