Rada
Amelie
už dlouho se zabývám touto problematikou (drog) a chtěla bych se aktivně podílet na pomoci drogově závislím lidem, ale nevím jak. kde se mám zeptat nebo sehnat nějakou práci? děkuji a čau

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na to, abych Vám mohla konkrétněji poradit, bych potřebovala vědět kolik je Vám let, jaké máte vzdělání a co znamená to, že se zabýváte problematikou drog - zda jsou tím míněny osobní zkušenosti s drogami či zda se v této oblasti vzděláváte teoreticky. Pokud nemáte žádnou praxi s odbornou pomocí drogově závislým, vězte, že je potřeba, aby byl člověk sám dospělý, vyrovnaný a měl srovnaný svůj postoj k drogám (a pochopitelně žádné neužíval), měl potřebnou kvalifikaci a byl ochoten dělat náročnou práci za málo peněz. Možná by nebylo od věci nejdřív zkusit nějakou stáž nebo praxi v některém ze zařízení pro drogově závislé, abyste se pak mohla rozhodnout, zda je to to, co chcete skutečně dělat. Zkuste mi o sobě napsat víc a já bych Vám pak mohla více poradit. :)