Děda
Ježek
Můj děda měl problém s alkoholem už přestal ale musel si to uvědomit až když ležel v nemocnici když byl opili byl zlý,ted´ je po léčení a stejně si da pár piv ale už není zlí jak je to možne??Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Těžko mohu stav Vašeho dědečka na základě takto stručného dotazu posoudit. Možná, že pokud absolvoval léčení (nevím, jestli to byla léčba ze závislosti na alkoholu nebo léčba nějakého jiného onemocnění, při níž si uvědomil, že mu alkohol dělá potíže). Je možné, že po nějaké době abstinence nyní začal znovu pít a zatím se u něj nerozvinuly všechny příznaky, které měl před léčbou a může být teď jen otázka času, kdy začne opět více pít a jeho chování bude podobné jako předtím. Těžko říct - pokud byste napsal/a více podrobností, mohla bych Vám poradit konkrétněji.