Sex
mag21
Dobry den já vím že tady není sexuologická poradna ale drogová poradna ale jedná se tady o možné nakažení aids nebo jinou pohlavní nemocí pokud prosím budete vedet odpověd tak napište je mi 21let A dneska jsem mněl pohlavní styk s jednou prostitutkou bylo ji 22let objednal jsem si jí přes avízo (inzertní noviny) byla s Opavy byly jsme spolu v hotele v Krnově měli jsme pohlavní styk s prezervativem asi po pul hodině ten prezervativ praskl při klasické poloze ona ležela na zádech a já byl nad ní byl jsem asi 2-3minuty v ní s tím prasknutym prezervativem nevím jak se to mohlo stát prezervativ byl nový záruka do 2009 jak jsem na to přišel tak mi nasadila novy a asi tak 15minut jsme ještě souložili pak jsem ejakuoval do toho nového prezervativu ptal jsem se jí jestli od ní nemůžu něco chytnout Ona říkala že ne že má rodinu děti a že je zdravá a že se stává že ta guma praskne mám jí věřit nemohl jsem se něčím nakazit třeba aids nebo nějakou jinou pohlavní nemocí ejakuoval jsem až do toho nového prezervativu při tom prasknutém prezervativu tam nebilo žádné sperma co mám dělat kam mám zajít mám si nechat udělat nejaké testy třeba na aids co by jste dělaly byt mnou jestli si mám udělat nejaké testy třeba na aids tak prosím kde v Krnově by mi je udělaly mám praktického lékaře ale jestli tam nějaké testy dělají tak tam nemůžu protože by se to dozvěděly rodiče předem vám moc děkuju za odpověd a Nashledanou.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte obavy, ale podle popisu se mi nezdá přilš pravděpodobné, že byste se mohl nakazit nějakou infekční chorobou - ovšem vyloučit se to nedá, a bylo by asi lepší si dojít na ty testy. Mohu Vám doporučit tento odkaz, kde najdete jednak číslo na bezplatnou linku a jednak kontakty na instituce, kde si můžete nechat udělat testy na HIV a další možná onemocnění (především hepatitida typu B a C, pohlavní choroby): http://www.aids-hiv.cz. Ve Vašem regionu se můžete obrátit například na tato zařízení: AIDS Centrum – MUDr. J. Kolčáková FNsP – inf. klinika ul. 17. listopadu 1790 708 52 Ostrava-Poruba tel.: 596 984 252, 596 983 480 Zdravotní ústav Ostrava Partyzánské nám. 7 702 00 Ostrava 1 tel. 596 200 156 (možnost anonymních testů na HIV, za 200 Kč) Kontaktní centrum Krystal Šmeralova 3, Krnov, 794 01 telefon: 777 090 776 (to je kontaktní centrum pro uživatele drog, nicméně ohledně testování na HIV a další choroby by Vám jistě poradili) Přeji hodně štěstí a nepanikařte. :)