Pro p.Doktora MINARIKA
Cholka
Dobry wecer...pane doktore MInariku... Mam zase radost ze ziwota.a to mi dopomohl muj nowy pritel Paja... diky prwniho wecera powidani...nase setkani,takowy to,prwni rande,jestli wyjde nebo ne...a nakonec wyslo...zpet k tomu powidani,otewrel mi,oci,a diky nemu,kdyz si na nej wzpomenu,mam usmew na rtech,a je mi hned lip...Sice,kdyz pracuje a treba ted ma odpoledni..Tak,musim si zwyknout,ze pracuje a ze nemuze byt semnou,a tak je semnou moje mamina,ktrea me taky potrebuje...A je mi proste lip,Paja s maminou si rozumi...A proste i ja s Pajowo rodicema..a proste je to uplne neco krasnyho...Fakt...tohle sme asi potrebowala...ted sou to dwa roky,w lednu,kdy sme okusila,poprwe perwitin..A nechci na to wzpominat,protoze sou an to krasne wzpominky...jak jake.. Ale diky..memu pritelowi...Se dostanu zase jako driv,mezi jeho pratele..a proste mezi lidi...coz ja potrebuju...spolecnost...kterou sem nemela a a chybela mi...A i tak wam moc dekuju.... A mela jsem otazku,jestli jezdite na jak to rict,jestli jako prednasite w ruznych mestech,pro zakladni skoly,kdysi jednou kdyz jsem chodila na zakladni skoly,meli sme prednasku,a myslim,ze jsme se uz wideli,ale je to hrozne dlouho,a wite,nikdy by me nenapadlo tenkrat kdyz sem to widela...ze se mi to muze stat....A widela jsem se i s panem Jirim Preslem... mej te se krasne...a at mate min,lidicek,kteri nejsou na tom dobre...at se to lepsi...Kdyz wsichni wime,ze je to cim dal tim horsi,ze perwitin,se tu rozleha cim dal tim wic. Cholka

Odpověděl: Jakub Minařík
No, mohli jsme se vidět, před pár lety jsem jsem někde takhle občas přednášel, ale je to už dlouho. Ani nevím, kde všude. Ohledeně toho kolik lidí bere - existuje možnost jak to vypočitat, resp. jak statisticky odhadnout kolik je to lidí. Ale nejsem si jistý, jak moc je to pro vás důležité. Úplně se mi nechce hledat a počítat. No, kdybych na to někde narazil, tak vám to příště napíšu. No a jinak je prima, že jste na tom tak jak na tom jste. Tak hlavně ať to vydrží. :-)