Můj přítel má problém
Moni
Zdravim vás a moc vám děkuji za odpověd.Já s přítelem pocházíme z Prahy.Letos v dubnu mu bude 22 let.Mám pocit ,že kouření trávy trochu omezil asi díky práci kterou si konečně našel, ale pořád má takový divný stavy.Neustále vyvolává hádky.Jednou mi říká tak hnusný věci a je protivnej a když se seberu že půjdu pryč tak se rozbrečí at nikam nechodim že mě hrozně miluje a že mu na mě moc záleží,že se pokusí po mě pořád nevyjíždět a bejt tak protivnej.Já mu to věřim ale hned jak nejsme spolu tak je to nanovo.Řekla sem mu že když to ještě jednou udělá tak se s nim rozejdu.Myslíte že sem udělala dobře?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, zda jste udělala dobře nebo ne, nedokážu mnoho posoudit. Jde hlavně o to, zda jste si skutečně jistá, že se s přítelem opravdu rozejdete, jakmile se opět začne chovat k Vám hrubě. Protože pokud je to jen planá výhrůžka, tak se tím situace spíš zhoršuje - přítel se může chovat jak chce, Vy mu řeknete, že se s ním rozejdete a pak se s ním nerozejdete, a pro něj je to signál, že se dál může chovat, jak chce, protože mu ve skutečnosti nic nehrozí. No, zvažte, zda to, jaký máte spolu vztah vůbec souvisí s jeho užíváním marihuany. Spíš z toho mám dojem, že v tom vztahu je něco v nepořádku, když uvažujete nad rozchodem a že příčinou toho není ani tak marihuana, jako agresivní chování přítele, které patrně s marihuanou nesouvisí. Je to na Vás - ale upřímně se mi nezdá, že byste byla ve vztahu zvlášť spokojená... Přeji hodně štěstí, ať to dobře dopadne, ať už to dopadne jakkoli.