je alkoholik?třetí dotaz
nešťastná manželka
Dobrý den,moc děkuji za vaši odpověď,ráda bych poprosila o nějaký kontakt.Nejsem si jistá,zda by byl manžel ochotný se mnou někam jít,ale snad tam aspoň mně poradí.Pracuji na Praze 2,není problém pro mě někam dojet.Snad Apolinář?Ještějednou moc děkuji,nashledanou.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že pro Vás by bylo ideální se obrátit na občanské sdružení ANIMA, které pracuje s rodinami a blízkými závislých (toto sdružení spolupracuje i s Apolinářem): Občanské sdružení pro péči o rodiny závislých (psychoterapeutické zařízení) Anima o.s. Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 http://www.anima-os.cz Tam byste se mohla o situaci poradit, získala byste podporu a potřebné informace a případně pak byste mohla navrhnout návštěvu odborníka i manželovi. Na stránkách organizace najdete bližší informace o sdružení ANIMA včetně informací o odbornících, kteří tam pracují a toho, jakým způsobem se objednat. Držím palce a přeji hodně štěstí.