neovladatelnost
pepka
Omlouvam se,ze neuvadim mailovou adresu.Snad bude muj dotaz presto zodpovezen.Potrebuji vedet po jake dobe a pomoci jakeho testu se da v lidskem organismu zjistit pritomnost leciv pouzivanych v psychiatrickych a protialkoholnich lecebnach.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel opravdu neposkytujete, přes informace ve skyrté poznámce, příliš mnoho údajů, ze kterých bychom mohli vycházet. Pokud neznáme kontext, nejsme schopni Vám poradit. Léčiv, která se mohou užívat v psychiatrii a/nebo při léčbě závislostí je velké množství. Může se jednat o subtituční látky, antidepresiva, anxiolytika, léky bez předpisu, které se také používají jako tzv. "smart drugs" a které ovlivňují prokrvení mozku a tím zlepšují jeho funkci, ... může se jednat o cokoli. Testy na přítomnost látek v organismu se provádí ze vzorku moči nebo krve, výjimečně ze slin, potu nebo vlasů. Doba, po jakou se dá určitá látka detekovat, závisí na typu látky. Pokud jde o drogy - např. heroin se dá testem z moči zjistit pouze 2 - 3 dny po posledním užití, pervitin cca týden až čtrnáct dní, marihuana cca čtrnáct dní i déle, některé léky se dají detekovat i po dvou měsících. Ovšem neřekne Vám to nic o tom, kolikrát člověk látku užil, kdy naposledy a zda není akutně intoxikovaný... Pokud nám sdělíte, proč to potřebujete vědět a proč byste pak dál měla ve věci nějak jednat, jak uvádíte ve skryté poznámce, možná bychom se dostali dál. Můžete napsat celý svůj příští dotaz, pokud budete chtít situaci blíže vysvětlit, do skryté poznámky a my můžeme dotaz tzv. vyvěsit jako skrytý - nebude veřejně na webu, ale dostanete se k odpovědi na Váš dotaz pouze Vy prostřednictvím kódu - možná, že tato větší anonymita a vědomí, že Váš dotaz nikdo další nemůže číst, by Vám mohlo pomoci, abyste s námi mohla otevřeněji komunikovat. Pokud budete mít zájem, napište tedy znovu - takto je mi líto, ale na základě poskytnutých informací nemůžeme lépe pomoci.