Coaxil
623907
Dobrý den, chtěla bych Vám poděkovat za odpověď. Musím říci, že mi velmi pomohla. Celé svátky jsem z ní těžila a přemýšlela jak s ní naložit - a hlavně nepila! Minulý týden jsem začala brát Coaxil 3x denně. V pondělí jsem začala léky užívat, ale v pátek jsem se jako smylů zbavená strašně, ale opravdu strašně opila - bezdůvodně. Prosím Vás napište mi za jak dlouho začíná Coaxil fungovat, co vlastně v těle vytváří, čím mi pomůže. Případně zda neexistuje jiné řešení. Mám zase na nějaký čas z ostudy kabát, takže si myslím, že chvíli vydržím, ale už si vůbec nevěřím. Neexistují nějaké léky na počáteční stav, tedy, když dostane člověk chuť na alkohol. Děkuji za odpověď. P.S. Prosím též o zaslání kontaktů na nejbližší protialkoholové poradny, jsem z Klatovska.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Nevím, zda jste začala sama užívat léky, které jste již dříve měla předepsané, ale považovala bych za vhodné konzultovat užívání léku s psychiatrem - pokud jste to neudělala. Takováto svépomocná sebemedikace - i když léky, které jste měla dříve užívat - bez odborné podpory lékaře není zrovna nejlepší řešení. Psychiatr by Vám také poradil ohledně toho počátku účinku léku a možnostech, které by se daly využít před tím, než plně nastoupí účinek antidepresiv (což bývá cca 14 dní, někdy i déle). Jistě by Vám nějakou vhodnou medikaci doporučil. Také myslím, že by byla na místě nějaká podpůrná psychoterapie - jen těmi léky se to asi řešit nedá. Našla jsem Vám kontakt ve Vašem regionu, kam byste se mohla obrátit, co se týče těch potíží s alkoholem: Psychiatrická ambulance a AT poradna Hostašová 152, Klatovy, 339 01 telefon: 376 315 282 Přeji hodně štěstí a věřím, že Vám bude líp. Kdybyste potřebovala, napište. Držím palce.