nevim si z nicím rady
ketttirsy
dobrý den. Je mi 14 let, kolem 11 jsem začala mít velké deprese, s kterýma se léčila na psychiatrii. Unik do sveta drog me napadl už kolem 12 veku, kdy sem začala kouřit trávu, a docela hodne pít. Problémy byli horší a horší...ted chodim do 9 tridy, mám samé 5, a nedávno sem přešla na pervitin. Mám pocit ze kdyz nemám trávu, piko, nebo aspon alkohol, sem na dne. zacnu mit deprese, začnu se sebeposkozovat.... nevim co mám delat,myslim pořád jen na drogy a na to kdy už bude muj konec. děkuju moc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nepíšete, jestli dál chodíte na psychiatrii nebo na terapii, jestli berete nějaká antidepresiva atd. Mám pocit, že dokud se nezačne něco dít s Vašimi depresemi, dokud Vám nebude líp, těžko řešit problémy s drogami. Nějakou dobu Vám drogy asi budou "pomáhat", brzy ale zjistíte, že máte jen o problém navíc. Kromě toho, pokud máte dispozice k psychickým problémům, dříve nebo později se u Vás pravděpodobně objeví z pervitinu toxická psychoza, což rozhodně není nic příjemného. A pak bude všechno ještě horší a na psychiatrii skončíte na delší dobu. Možná to vidím moc černě, ale medikovat se sama pervitinem (ani jinými drogami), to se ještě nikomu nevyplatilo, spíš naopak. Psychické problémy se totiž prohlubují, akorát nejsou na povrch vidět. Když pak drogy brát přestanete, projeví se v celé velikosti. Zkuste tedy ještě jednou sebrat sílu a zkusit to znovu s klasickou léčbou a terapií.