mam docela chutě........
bez smyslu života.....
chtěla bych se zeptat,proč poslední dobou mívam takove nutkaní si dát šluka i přes tyden....vždyt ted se mi to daři víc než měsíc omezit jen na patek a sobotu..............pokud teda nepočítam ten pudink...jo a co se toho tyka jak mi bylo tak divně z toho pudinku tak to se mi stalo poprve...jinak pudink z travy sem měla už tak 3krat a mleko z toho ještě víckrat...asik sem to ted přehnala a bylo to taky nejsilnější co sem kdy měla...jinak vim že se to nikdy neda odhadnout kolik tam toho je,ale ja vždycky tak zhruba vím plotože to vaří muj kluk.....jinak na ty testy na AIDS SEM JEŠTĚ NEBYLA,nemužu se pořad rozhoupat,se docela bojim,co když nahodou......jo a chtěla bych se zeptat poslední dobou aspon jednou denne krvacím z nosu a někde sem četla že to je z kouření marihuany a to pravda????????????děkuju.....

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za podní odpověď, ale nějak se nám to tu v průběhu posledních dní nakupilo. Vidím, že pořád řešíte podobné věci. Možná by bylo potřeba se rozhodnout k nějakým konkrétním krokům - třeba zajít na ty testy, abyste aspoň v téhle záležitosti měla klid. Možná by také stálo za to se zeptat lékaře na to krvácení z nosu - nezdá se mi, že by to mohlo mít původ v příležitostném kouření marihuany. Při dlouhodobém kouření konopných drog může dojít k poškození dýchacích cest a zvýšené náchylnosti k zánětům horních cest dýchacích, což je jednak trochu jiný případ a jednak se mi to při Vaší frekvenci nezdá pravděpodobné - a takto přes internet to mohu dost těžko posoudit, skoro bych být Vámi zašla za praktickým doktorem. Myslím, že by Vám poradil i bez toho, abyste mu říkala informaci o kouření marihuany. Jinak ty chutě jsou pochopitelné - kouřila jste každý den intenzivně trávu, a teď se to snažáte omezit na víkend. To samozřejmě není jednoduché a je to nějaký čas provázené tou chutí dát si jointa i tehdy, kdy to nemáte naplánované. Možná by stálo za to uvažovat, kdy ty chutě nejčastěji přichází a zjistit, co je za tím - pak se tomu snáze odolává, když víte čím by to mohlo být a můžete se na to také lépe připravit. Stává se Vám to ve stresu? Nebo když Vás něco bolí nebo když nemůžete spát? Když se nudíte? Když se pohádáte s rodiči? Když jste smutná a je Vám úzko? Zkuste si to promyslet a uvidíte. Třeba se posuneme někam dál. Zatím přeji hodně štěstí a držím palce, ať Vám to omezené kouření vydrží.